WYBUCHŁO TURBO

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tymon
    RS
    • 2004
    • 2970

    #26
    Chyba seria :roll:
    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
    BMW serii 3... Radość z jazdy.

    Komentarz

    • Jacek Nowak
      Rider
      • 2005
      • 390

      #27
      dla mnie to jest nie do przyjecia ze jak pada turbo to sie dzieja takie rzeczy(pogiete korbowody albo silnik amen), jaK sie zachowac na drodze jak sie cos takiego przydazy :?: :!:
      Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

      Komentarz

      • Tymon
        RS
        • 2004
        • 2970

        #28
        Zamieszczone przez Jacek Nowak
        dla mnie to jest nie do przyjecia ze jak pada turbo to sie dzieja takie rzeczy(pogiete korbowody albo silnik amen), jaK sie zachowac na drodze jak sie cos takiego przydazy
        Poczytaj to http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=29252
        Tu coś chyba pisze więcej.
        Pzdr
        Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
        Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
        BMW serii 3... Radość z jazdy.

        Komentarz

        • lyzy 110
          Ambiente
          S_OCP Member
          • 2004
          • 237

          #29
          Zamieszczone przez Jacek Nowak
          lyzy110 dlubniete bylo to twoje TDI???? :?:
          seria
          była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

          Komentarz

          • BioBogon
            Elegance
            • 2005
            • 921

            #30
            Zamieszczone przez Tymon
            Zamieszczone przez Jacek Nowak
            dla mnie to jest nie do przyjecia ze jak pada turbo to sie dzieja takie rzeczy(pogiete korbowody albo silnik amen), jaK sie zachowac na drodze jak sie cos takiego przydazy
            Poczytaj to http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=29252
            Tu coś chyba pisze więcej.
            Pzdr
            Tamten temat nie skończył się aż tak strasznie jak u lyzego110, bo silnik przeżył i jeździ dalej w tej ibizie :wink:
            Leon FR 2.0TDI 170KM

            Komentarz

            • Tymon
              RS
              • 2004
              • 2970

              #31
              No tego to ja nie wiem :wink:
              Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
              Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
              BMW serii 3... Radość z jazdy.

              Komentarz

              • neck99
                L&K
                S_OCP Member
                • 2005
                • 1326

                #32
                Zamieszczone przez Jacek Nowak
                dla mnie to jest nie do przyjecia ze jak pada turbo to sie dzieja takie rzeczy(pogiete korbowody albo silnik amen), jaK sie zachowac na drodze jak sie cos takiego przydazy
                Chyba z tego co kiedyś czytałem jak coś takiego sie dzieje odrazu wyłaczyć silnik a jak to nie pomaga i obroty wzrastają zapodać ręczny (można też nożny wcisnąć) władować 5 bieg i puścić sprzęgło by zdusić auto.

                Coś jeszcze - lub o czymś zapomniałem ?
                OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                Komentarz

                • BioBogon
                  Elegance
                  • 2005
                  • 921

                  #33
                  Było już o tym:
                  Leon FR 2.0TDI 170KM

                  Komentarz

                  • lyzy 110
                    Ambiente
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 237

                    #34
                    Panowie a jak to jest jak się zmienia silnik musze gdzieś zgłaszać w urzędzie komunikacji, czy jeszcze jakieś inne pierdułki załatwiać :twisted:

                    [ Dodano: Sob 08 Kwi, 06 14:25 ]
                    a jeszcze jedno czy w zanmian za AHF moge wstawić ASV tak aby nie zmieniac komputra i innych gratów, bo AFN odpada gdzyż jest wzdłużny prawda ?
                    była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #35
                      Wkladasz i jezdzisz nic nie musisz zglaszac. Zmienic na drugi chyba tez mozna i reszta powinna grac. AFN odpada, szkoda zabawy.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • neck99
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 1326

                        #36
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Wkladasz i jezdzisz nic nie musisz zglaszac.
                        Dokładnie. Kiedyś było tak że samochód to silnik. Dziś silnik jest traktowany jako cześć prawie tak samo jak wycieraczka :szeroki_usmiech. Zauważ ze nowych dowodach już nie biją numerów silnika :diabelski_usmiech
                        OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                        SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                        Komentarz

                        • lyzy 110
                          Ambiente
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 237

                          #37
                          no dobra a jak ja mam jeszcze bity nr silnika w dowocie to nie bedzie sie zgadzac

                          no ale jak
                          Zamieszczone przez Maicroft
                          Wkladasz i jezdzisz nic nie musisz zglaszac
                          mowisz to pewnie wiesz
                          była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                          Komentarz

                          • neck99
                            L&K
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 1326

                            #38
                            śmiało
                            OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                            SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                            Komentarz

                            • Purchawa
                              Admin
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 8007

                              #39
                              Zamieszczone przez lyzy 110
                              no dobra a jak ja mam jeszcze bity nr silnika w dowocie to nie bedzie sie zgadzac
                              Jezeli awaria slinka nie ruszyla samego bloku, to podmien tylko "dol" i "gore". Wtedy blok z numerami Ci zostanie, a i roboty mniej.
                              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                              STOP ECO-TERRORISM!

                              Komentarz

                              • lyzy 110
                                Ambiente
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 237

                                #40
                                no własnie blok jest rozp..ny kanały olejowe i dziurka na zewnątrz :szeroki_usmiech
                                a katastrofa szkoda gadac nawet wn najgorszych snach nie myślałem że może mnie coś takiego spotkac
                                była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                                Komentarz

                                • neck99
                                  L&K
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 1326

                                  #41
                                  lyzy 110, naprawde wielkie współczucia lacze2
                                  OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                  SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                  Komentarz

                                  • MiKruS
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 7976

                                    #42
                                    Się narobiło. :x

                                    AFN-y byly tez poprzeczne, ale nie wiem czy by podszedl Plug&Play.
                                    TDI 205PS

                                    Komentarz

                                    • Nexus6
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 4847
                                      • Volkswagen

                                      #43
                                      Zamieszczone przez MiKruS
                                      AFN-y byly tez poprzeczne, ale nie wiem czy by podszedl Plug&Play.
                                      chyba ma inne punkty mocowania :evil:
                                      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                      Komentarz

                                      • lyzy 110
                                        Ambiente
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 237

                                        #44
                                        motorek zakupiony czeka na dostrojenie, a ponieważ i odmłodzi troche moją czeszkę ponieważ jest 2001 i około 90 kkm i funkiel nówka turbawka to teraz bez obaw można zapodać wiruska :szeroki_usmiech

                                        wszystko dzięki koledze Kubie z firmy DV-T w Ożarowie- serdeczne dzięki
                                        była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                                        Komentarz

                                        • Lukasso
                                          Rider
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 611

                                          #45
                                          no i nie ma tego złego co by nie wyszło na dobre :-)

                                          Komentarz

                                          • neck99
                                            L&K
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 1326

                                            #46
                                            lyzy 110, Powodzenia i oby ten motor dotrwał do twojej emerytury
                                            OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                            SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                            Komentarz

                                            • lyzy 110
                                              Ambiente
                                              S_OCP Member
                                              • 2004
                                              • 237

                                              #47
                                              wracam do tematu ale tylko po to aby siępochwalić iż moja octa w końcu bangla na nowym serduchu z nowymi pluckami i nowe sprzeglo przy okazji nie mowiac o innych dodatkowych i p...ch.
                                              A wiec tamat można uznac za zamkniety.
                                              Wrażenia z pierwszych kilometrów nie powiem że porywające lecz ciekawe wydaje mi sie że silnik ładniej pracuje od mojego starego no i turbawka ładnie dmucha.
                                              ozostało mi trochę częsci jak pompa paliwa głowica - kompletna koła zębate itp
                                              gdyby kltos potrzebował zapraszam

                                              pozdr
                                              była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                                              Komentarz

                                              • marnik79
                                                Drive
                                                • 2006
                                                • 76

                                                #48
                                                Chciałem spytac czy znacie w okolicach Lublina jakiegos fachmana złotą rączke co to jak dotknie to nie spapra roboty albo zaspiewa ze oczy trzeba przecierac. Glownie chodzi o zapieczone kierownice spalin. Autko ma dopiero 50 kkm i smutno mi... a podmiana zaworu cisnieniowego na nowy nic nie dala.
                                                Z gory dzieki za pomoc i jakbyscie jeszcze mogli podzielic sie wiedza ile u was taka przyjemnosc kosztuje (tzn czyszczenie kierownic ew. sprawdzenie) oczywiscie bez podawania miejsc

                                                I czy znacie juz Mastersa z Lublina - warto pojechac?
                                                Teraz Laguna II 2,0 dci 150KM ...
                                                Octavia II kombi 1,9 TDI również w stajni w rodzinie

                                                Komentarz

                                                • Purchawa
                                                  Admin
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2004
                                                  • 8007

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez marnik79
                                                  I czy znacie juz Mastersa z Lublina - warto pojechac?
                                                  Alana? Oczywiscie.
                                                  Mysle, ze chlopak zna sie na rzeczy.
                                                  "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                                  Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                                  STOP ECO-TERRORISM!

                                                  Komentarz

                                                  • blue_lizard
                                                    Classic
                                                    • 2010
                                                    • 1

                                                    #50
                                                    Sory że "odgrzewam" temat ale właśnie miałem awarię turbiny. Rozsypała się na trasie i jakieś 60km jeszcze zrobiłem zanim postawiłem samochód na kanale. Turbinę oddałem do regeneracji po czym z powrotem zamontowałem w aucie. Po odpaleniu silnika miałem dużo siwego dymu z rury. Myślałem że jeszcze resztki oleju z wydechu muszą się wypalić więc zostawiłem samochód na obrotach. Po chwili podczas "gazowania" silnik złapał maksymalne obroty. Na szczęście wyłączenie kluczykiem podziałało. Niestety turbina znowu do regeneracji
                                                    Napiszcie koledzy jak i co dokładnie wyczyścić aby sytuacja się nie powtórzyła. Pewnie mam dużo oleju w dolocie ale nie bardzo wiem jakim sposobem go wypompować. Napiszcie koledzy jakich środków używać do czyszczenia rury ic itd.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...